معادن سنگ مرمریت اصفهان

معادن سنگ مرمریت

معادن سنگ مرمریت

انواع سنگ مرمریت از معادن سنگ مرمریت در ایران و خارج از کشور استخراج و فرآوری می شود ولی با این حال معادن دیگری هم هستند که هنوز کشف نشده یا به بهره برداری نرسیده اند . سنگ مرمریت یک نوع سنگ ظریف است که به علت ساختار و طیف رنگ هایش ، استفاده از آن شکوه خاصی به ساختمان می دهد . پر تنوع ترین رنگ سنگ های مرمریت در جهان متعلق به کشورمان ایران می باشد . در ادامه ی این مقاله برخی از این معادن را در داخل و خارج از کشور بررسی می کنیم.

فروش سنگ مرمریت اصفهان و سایر نقاط ایران با تماس بگیرید.

معادن مرمریت در داخل کشور

بسیاری از معادن سنگ مرمریت در داخل کشورمان ایران قرار داد که با هم چند مورد با ویژگی های منحصر به فردشان را مرور می کنیم:

برای تماس با کارخانه سنگ مرمریت کلیک کنید و از نمونه سنگ های دیدن نمایید.

معدن سنگ مرمریت آباده :

آباده یکی از شهرهای استان فارس است که سنگ مرمریت این معدن به علت رنگ روشن و طرح های زیبا و از همه مهم تر قیمت مناسب مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. سنگ های این معدن با زمینه ی کرم و صورتی با رگه هایی به همین رنگ پر شده است.

معدن سنگ مرمریت ادواری :

این معدن در استان اصفهان قرار گرفته است که به علت قیمت با صرفه ی آن بیشتر از سنگ های دیگر مرمریت به خارج از کشور صادر می شود. زمینه ی این سنگ روشن مایل به صورتی ، کرم و طوسی با گل های سفید و فسیل می باشد.

معدن سنگ مرمریت ارسنجان :

ارسنجان یکی از شهرهای استان فارس است . سنگ مرمریت این معدن به علت الگوی فسیل در بافت آن به پرطاووسی معروف است . رنگ این نوع سنگ کرم بژ می باشد. قیمت این نوع سنگ ارزان است و بخاطر مقاومت فشاری بالا در کارهای متفاوتی از آن استفاده می شود.

معدن سنگ مرمریت آرک بسطام :

این معدن در خراسان جنوبی قرار دارد. زمینه این نوع سنگ مرمریت ، رنگ کرم روشن تا تیره با رگه های سیاه و نارجی و گل های کریستال به رنگ سفید می باشد.

معدن سنگ مرمریت ارومیه :

این سنگ را با نام سنگ سیسیلی می شناسند . رنگ این نوع سنگ کرم روشن با رگه های قهوه ای تیره و به صورت امواج کوتاه می باشد.

معدن سنگ مرمریت اوشن بلو :

این معدن در استان یزد است. زمینه ی این نوع سنگ مرمریت آبی و خاکستری مواج مانند است و خطوط آبی و سفید هم در آن دیده می شود.

معدن سنگ مرمریت هرسین :

این معدن در شهر هرسین قرار دارد . این سنگ به علت زمینه سفید مایل به شیری با رگه های شیری به سنگ شاخ گوزنی معروف است.

 بررسی معادن سنگ مرمریت و ویژگی هایشان

معدن سنگ مرمریت اربسکاتو :

این معدن در ایتالیا قرار دارد. زمینه این سنگ خاکستری با دانه بندی های سفید و بزرگ است. از دیگر ویژگی های این سنگ مرمیت قیمت بسیار بالای آن است که آن هم به علت با شکوه و زیبای آن و همچنین جذب پایین آب با مقاومت بالا می باشد.

معدن سنگ مرمریت ماراتی :

این معدن در یونان واقع شده است . به علت رنگ سفید مورد توجه مجسمه سازان در سراسر دنیا قرار گرفته است .

معدن سنگ مرمریت امپرادور دارک:

این معدن در کشور اسپانیا و به میزان کمتری در چین و ترکیه نیز قرار داد. زمینه ای این سنگ قهوه ای تیرع با رگه های طلایی و سفید می باشد

معدن سنگ مرمریت امپرادور لایت :

این معدن بیشتر در ترکیه قرار دارد . زمینه این سنگ عسلی با رگه های طلایی و سفید عنکبوت مانند است.

معدن سنگ مرمریت آلانیا :

این معدن در ترکیه واقع شده است. زمینه ی این نوع سنگ تیره با رگه های خاکستری و روشن می باشد

معدن سنگ مرمریت آیس فلاور :

این معدن در کشور هند قرار دارد . زمینه این سنگ مشکی با رگه های بزرگ به رنگ سفید یخی می باشد.
معادن سنگ مرمریت زیاد دیگری نیز در جهان وجود دارند که ما به اختصار فقط تعدادی از آن ها با ویژگی های ظاهریشان نام بردیم .

سخن آخر :
در همه ی جای کره زمین ، معادن بسیاری وجود دارند که نیاز های انسانی را برطرف می کنند . در تمامی این معادن می توان معادن سنگ مرمریت را نام برد چرا که نیاز انسان به انواع سنگ را می تواند برطرف کند. سنگ مرمریت تنوع زیادی در طرح و رنگ دارد که در همه ی دنیا انواعی از آن در طرح ها و قیمت های مختلف یافت می شود .

برای اطلاع از قیمت، کاربرد و ویژگی های سنگ مرمریت به صفحه سنگ مرمریت اصفهان مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *