ویژگی سنگ راه پله

ویژگی سنگ راه پله:

سنگ پله ها بخش مهمی از بسیاری از پروژه های ساختمانی هستند. از بیرون تا قسمت داخلی. به نظر می ‌رسد که خودتان بخواهید سنگ راه پله داخل ساختمان را بسازید، این کار چندان سخت نیست.  راه پله ها در واقع فقط از سه قسمت اصلی تشکیل شده اند.

آن ها معمولا بسیار طویل هستند و وزن افراد را هنگام بالا رفتن از پله ها تحمل می کنند. عاج ها بالاترین تخته‌ های پایه هستند که روی آن قدم می گذارید و برآمدگی ها عمود بر زیر هر عاج قرار می ‌گیرند. رشته ‌ها را دقیق اندازه گیری و برش دهید با این کار قسمت ‌های دیگر بیشتر در جای خود قرار می گیرند.

با توجه به تخصصی بودن این کار بهتر است انجام آن را به سنگ سازان متخصص بسپارید. همچنین کاهش هزینه ها مقدم نخواهد شد مگر با مراجعه به سنگ سازان معتبر. می توانید با شماره های تماس آن ها ارتباط برقرار کنید، مشاوران آنلاین این مجموعه ۲۴ ساعته قادرند به سوال های شما پاسخ دهند. برای اینکه بیشتر در این مورد اطلاعات کسب کنید، می توانید به مطالعه ادامه متن پردازید.

ویژگی سنگ راه پله بسیار زیاد است که ما در اینجا فقط به چند مورد ان اشاره میکنیم.

مراحل به کار گیری سنگ راه پله داخل ساختمان

اندازه گیری ارتفاع پله ها

در اولین مرحله جهت به کار گیری سنگ راه پله داخل ساختمان باید ارتفاع اندازه گیری شود، بسیار مهم است که ارتفاع پله ها کاملا یکسان باشد. یک شکاف کوچک را در اندازه گیری خود لحاظ کنید، به عنوان مثال بیشتر ارتفاع پله ها چیزی حدود ۲۰ الی ۴۰ سانتی متر خواهد بود‌. این میزان ارتفاع معمول ترین اندازه است. اگر قصد ساخت پله های کلاسیک گردی را دارید می توانید از چندین تکه سنگ برای یک لایه استفاده کنید.

انجام برش دقیق

وقتی اندازه ها و ارتفاع را به دست آوردید نوبت به مرحله برش می سد، در این مرحله شما باید کاملا دقیق برش را انجام دهید، این برش معمولا روی سنگ هایی با ابعاد مستطیل شکل انجام می گیرد، اما انتخاب ورق های سنگی مربع نیز برای بهتر دیده شدن سنگ راه پله ساختمان امری جالب است.

انواع سنگ راه پله داخلی ساختمان

سنگ گرانیت

از جمله سنگ های بسیار معروف که برای سنگ راه پله داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، سنگ ‌گرانیت است. مقاومت سنگ گرانیت بسیار بالاست. این سنگ از آهک ساخته شده است. شستشو و تمیز کردن این سنگ به راحتی انجام می پذیرد.

با توجه به اینکه این سنگ دارای مواد شیمیایی نیست، راه رفتن روی آن مشکلی برای افراد ایجاد نمیکند. همچنین در هنگام خراش یا پودر شدن ضرر های جانی برای افراد ندارد. این سنگ یکی از معروف ترین سنگ ها برای راه پله ها می باشد که بیشتر در رنگ های نزدیک به قهوه ای و به طور کلی رنگ های تیره وجود دارد.

خرید سنگ گرانیت اصفهان از بزرگترین فروشگاه سنگ اصفهان،برای دیدن فروشگاه سنگ اصفهان کلیک کنید.

سنگ مرمر

از جمله سنگ هایی که برای راه پله ها بسیار مناسب است، سنگ مرمر می باشد. بر اساس تحقیقات به دست آمده، راه رفتن روی سنگ های مرمر آرامش و شادابی را به افراد هدیه می دهد.

با توجه به ساختار این سنگ ها هر چقدر روی آن ها راه برویم، براق می شوند. استفاده از سنگ های مرمر به خصوص رنگ زرد و کرمی در راه پله ها بسیار رایج است.

رنگ سبز این نوع سنگ ها نیز معمولاً برای اماکن مقدسه مورد استفاده قرار می گیرد. این سنگ ها از شفاف ترین و درخشان ترین سنگ های ایرانی می باشند.  بنابراین سنگ راه پله داخل ساختمان می تواند از سنگ مرمر باشد و علاوه بر زیبایی، آرامش را به افراد هدیه دهد.

خرید سنگ مرمر اصفهان با بهترین قیمت در مجموعه اصفهان استون

سنگ کوارتزیت

اگر به دنبال سنگ هایی با مقاومت به عنوان سنگ راه پله داخل ساختمان هستید، می توانید سنگ های کوارتزیت را انتخاب کنید. این نوع سنگ ها بسیار شبیه به سنگ های گرانیت می باشند اما از آن ها سخت ‌تر هستند. همچنین قیمت بسیار ارزانی دارند.

از این نوع سنگ ها علاوه بر اینکه به عنوان سنگ راه پله داخل ساختمان استفاده می ‌شود، به عنوان سنگ نما نیز استفاده می گردد. بر خلاف بسیاری از سنگ ها رنگ سنگ های کوارتزیت بسیار متغیر است و می تواند کاملاً روشن یا کاملاً تیره باشد. این سنگ ها با استحکام بسیار بالا از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند و به نوعی صرفه اقتصادی بسیار بالایی دارند و در کاهش هزینه ها کاملا موثر واقع خواهند شد.

ساخت ارزان سنگ راه پله ساختمان

اگر به دنباله ساخت سنگ راه پله داخل ساختمان در ارزان ترین قیمت ممکن هستید، پیشنهاد ما استفاده از سنگ های کوارتزیت می باشد. این نوع سنگ ها هم تنوع بسیار بالایی دارند و هم از قیمت بسیار ارزانی برخوردارند و همچنین مقاومت این نوع سنگ ها از سنگ های گرانیت نیز بیشتر است.

اگر هم به دنبال سلامتی روحی افراد خانواده خود هستید و می خواهید سنگ های آرامش بخش استفاده کنید، پیشنهاد ما خرید سنگ های مرمر است. بهتر است در این مسیر از افراد متخصص و سنگ سازان ماهر کمک بگیرید. قطعاً افراد متخصص بهتر از افراد عادی می توانند، اقدام به برش و جایگذاری سنگ های ساختمانی از جمله سنگ راه پله داخل ساختمان شما بکنند. اگر از قیمت ها مطلع نیستید، می توانید با شماره های این افراد تماس گرفته و مشورت های لازم را از ایشان بخواهید.

با توجه به اینکه قیمت ها روز به روز در حال تغییر است، از بیان عددی خاص به عنوان قیمت معذوریم.

یکی از بهترین ویژگی های سنگ راه پله این است که علاوه بر داشتن زیبایی بسیار خوش یمت باشد تا هزینه زیادی به کارفرما اعمال نکند.

سنگ راه پله ساختمان خوش رنگ

سنگ های راه پله قسمت داخلی ساختمان در رنگ های متفاوتی وجود دارد. اگر به دنبال رنگ های روشن هستید، پیشنهاد ما بازدید از سنگ های مرمر می باشد.  اگر هم به دنبال رنگ های تیره تر هستید سنگ گرانیت می تواند انتخاب خوبی باشد. سنگ کوارتزیت نیز در هر دو قسم یعنی رنگ روشن و رنگ تیره موجود است و بسته به سلیقه خودتان می توانید بهترین و زیباترین سنگ های ساختمانی را خریداری کنید.

برای خرید سنگ مرمریت از بهترین کارخانه سنگ مرمریت کلیک کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید.

می توانید در این مسیر از گرافیست ها ها و طراحان دکوراسیون منازل کمک بگیرید. هزینه ای که در قبال ساختن سنگ راه پله داخل ساختمان پرداخت می کنید، بسیار مناسب است. بنابراین به جای استفاده از سنگ های نا مرغوب سعی کنید با پرداخت کمترین هزینه ممکن از افراد متخصص در انتخاب و جا گذاری سنگ های خود استفاده کنید.

قطعاً این افراد زیبایی را به ساختمان های شما هدیه می دهند، آن ها با تخصص هایی که در این زمینه دارند، بهتر از دیگران می توانند، شما را با انواع سنگ های ساختمانی آشنا کرده و انتخاب را برای شما راحت تر کنند. با مشورت از کارشناسان خبره و کسب آگاهی از آن ها می توانید خوش رنگ ترین و بی نظیر ترین سنگ های ساختمانی را داشته باشید.  این افراد متخصص بهتر از افراد عادی می توانند به شما کمک تا زیبا ترین و بهترین سنگ های ساختمانی را انتخاب کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *